
Office manager met financiële kennis (12-16 uur per week) :
Stichting Serve the City is een vrijwilligersorganisatie die laagdrempelig vrijwilligerswerk aanbiedt aan alle Amsterdammers. Stichting Serve the City bestaat uit drie labels.
- Serve the City voor “de reguliere” Serve the City activiteiten. Vrijwilligers kunnen zich via een vrijwilligerskalender inschrijven voor verschillende vrijwilligersactiviteiten en projectdagen bij allerlei verschillende maatschappelijke organisaties in Amsterdam.
- Ympact020 organiseert vrijwilligerswerk voor jongeren. Jongeren ontvangen daarnaast ook training en coaching en doen meestal langdurige trajecten. Ook worden er projectdagen voor scholen georganiseerd.
- Adam Helpt organiseert vrijwilligerswerk voor bedrijven. Voor groepen van 6 tot 600 personen. Adam Helpt is een samenwerking tussen Serve the City en Stichting Present Amsterdam.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt een dynamisch team van betaalde en vrijwilligerskrachten met allerlei praktische zaken. Jij zorgt ervoor dat administratief alles goed verloopt & ondersteunt het team hierin. Je taken bestaan uit facturen maken en versturen. Je controleert declaraties en zet betalingen klaar. Daarnaast doe je eenvoudige boekingen in Exact ten behoeve van de financiële administratie. Ook voor eenvoudige HR taken zullen we je vragen zaken op te pakken. Daarnaast zorg je ervoor dat alle boodschappen besteld worden, doe je uitzoekklussen en zorg je dat iedereen iets leuks krijgt bij een verjaardag of als ze ziek zijn. Deze functie is nieuw binnen onze stichting en jij geeft hier samen met ons vorm aan! Bovenstaande taken zijn nu over verschillende mensen in het team verdeeld.Voor meer informatie of vragen over de functie kun je ook contact opnemen met onderstaand contactpersoon.
Wie ben jij?
- Je hebt ervaring met financiële- en andere administratieve taken;
- Je werkt gestructureerd, secuur, bent stressbestendig en een echte regelaar;
- Je houdt van een zeer afwisselend takenpakket;
- Je bent (snel) thuis in Exact en Office 365;
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden;
- Je hebt oog voor het wel en wee van het team;
- Je hebt kennis van ICT en kan helpen bij het oplossen van (kleine) ICT problemen;
- Je bent woonachtig in Amsterdam of de directe omgeving.
Wat bieden wij?
Een leuke baan van 12-16 uur per week bij een organisatie met een missie. De indeling van je uren is flexibel en gaat in overleg. Je maakt deel uit van een jong en gedreven team van 7 mensen met een open en gezellige sfeer. Je komt te werken op een fijne werkplek, hartje Amsterdam, tussen andere interessante non-profit organisaties. Als werknemer krijg je de ruimte om aan je eigen persoonlijke en professionele ontwikkeling te werken. Deze functie is ingeschaald volgens de CAO Sociaal Werk in schaal 7, de trede is afhankelijk van kennis, vaardigheden en ervaring. Daarnaast ontvang je ook vakantiegeld, eindejaarsuitkering, pensioenopbouw en een loopbaanbudget.
Interesse?
Word je hier enthousiast van en vind je dat deze functie bij jou past? We moedigen iedereen aan om te solliciteren. Veel ervaring of minder ervaring, wat jouw achtergrond ook is: iedereen is welkom. We geloven dat we met een divers samengesteld team het beste in elkaar naar boven halen. We zijn benieuwd hoe jij met je eigen kwaliteiten daaraan wilt bijdragen. Stuur je motivatiebrief en CV vóór 23 juli op naar onderstaand contactpersoon! Voor meer informatie of vragen over de functie kun je ook contact opnemen met Brigitte
Contact
Brigitte Vonck, brigitte@stcamsterdam.nl, 06-57480164